joi, 7 iunie 2012

10 puncte care mă definesc


  1. Nu am lăsat datorii, ci realizări importante și instituții funcționale, pentru Făget și satele aparținătoare: ridicarea comunei Făget la rang de oraș, Sediul Liceului ”Traian Vuia” Făget; Judecătoria și Parchetul; Cartea Funciară; Sediul Primăriei și al Administrației Finanțelor Publice; Sala de Sport; Blocuri ANL; Parcul Petze; Cantina Socială; Extindere Intravilan și Rețea Electrică în Colonia Mică; Unitatea de Pompieri; Oficiul de Pensii; Agenția de Șomaj; Foraje de apă; Îndiguirea râului Bega; Poduri și Podețe; Extindere parțială Rețea apă-canal; Modernizare sistem iluminat public; Asfaltări și pietruiri drumuri; Reabilitări școli, grădinițe și cămine culturale; Reabilitare parțială a Casei de Cultură; Achiziționare imobile pentru noua Grădiniță și Agenția de Șomaj; Sprijin pentru Cultele religioase, etc. Intenționez să pun în practică multe alte proiecte, care au rămas nerealizate.
  2. Doresc să redau Primăria cetățenilor și să recâștig pentru ei starea de normalitate și bunăstare.
  3. Am acționat mereu cu bună-credință, în interesul și pentru a împlini dorințele făgețenilor, atunci când alții doar se plecau, fără drept de replică, capilor clicii din care fac parte.
  4. Am vorbit doar despre realizările mele și nu am încercat să-mi asum, să minimizez sau să murdăresc ceea ce au făcut alții.
  5. Am respectat instituția pe care am condus-o și nu am irosit banul public, nici nu l-am folosit în proiecte de interes personal, al partidului din care fac parte sau pentru a cumpăra voința și demnitatea dumneavoastră.
  6. Prin ceea ce am realizat, am dovedit că doresc, știu și pot duce Făgetul acolo unde merită: alături de orașele moderne, cu o infrastructură de nivel european.
  7. Am arătat mereu că îmi pasă de oameni, că îi respect, că știu să le ascult necazurile și să încerc să le găsesc soluții de rezolvare.
  8. Din Parlament, am dorit să colaborez pentru dezvoltarea și modernizarea Făgetului, dar, la nivel de conducere locală, m-am lovit de un zid, care nu-și urmărea decât propriul interes și pe cel al grupului său.
  9. Doresc ca Primăria să fie a tuturor făgețenilor, și nu doar a celor care cântă în strună conducerii.
  10. România spune DESTUL! Regimului-Căpușă, care i-a slăbit forța și vitalitatea, și este momentul ca și Făgetul să se alinieze acestei direcții!

DEPUTAT PSD DOREL COVACI – Candidat pentru funcția de Primar al orașului Făget
Loading

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu