miercuri, 13 iunie 2012

Mesaj către locuitorii Făgetului și ai localităților aparținătoare



Stimați locuitori ai orașului Făget și ai localităților aparținătoare,

În numele PSD Făget, vă mulțumesc pentru interesul manifestat față de evenimentul Alegerilor Locale 2012 din orașul nostru, pentru disponibilitatea de a ne studia programul și materialele explicative!
Vă mulțumim tuturor celor care au dat dovadă de atitudine civică și au exprimat dreptul constituțional de a vota!
Suntem recunoscători cetățenilor, care ne-au încredințat votul lor și salutăm și pe acei locuitori care au avut alte opțiuni!
Vă asigur că, în calitate de Deputat al Colegiului 9 Făget-Buziaș, voi continua să sprijin orașul meu de suflet, Făgetul.
Avem un regret însă, că nu ne-am încadrat în valul de simpatie generală, de care se bucură USL (PSD+PNL+PC) în întreaga țară, Făgetul riscând să rămână izolat și să nu poată fructifica ascensiunea și popularitatea acestei alianțe câștigătoare.
Lupta dusă de USL, la nivel național, a avut menirea de a stopa derapajul politic (generat de subminarea autorității instituțiilor statului și încălcarea regulilor democratice), derapajul economic (determinat de închiderea capacităților de producție și desființarea locurilor de muncă) și cel social (cauzat de scăderea nivelului de trai și creșterea inegalității între categoriile de cetățeni). Preluarea guvernării României de către Alianța USL a avut loc într-un moment de maximă instabilitate internă și de răcire a relațiilor internaționale. 
Am considerat că e de datoria mea să candidez la Primăria Făget, pentru a continua procesul de dezvoltarea al Făgetului, de data aceasta, având atuuri noi, pe care le puteam folosi în sprijinul dumneavoastră și al orașului nostru.
Rămân la ideea că primăria este a cetățenilor, iar primarul trebuie să fie un partener al dumneavoastră, un om deschis, cu disponibilitate de a comunica cu fiecare.
Am plecat în Parlament, pentru a oferi Făgetului șanse noi. Nu am lăsat datorii fără acoperire, ci realizări importante și instituții funcționale.
Am gândit strategic dezvoltarea durabilă și previzibilă a orașului nostru, prioritizând investițiile și luptându-mă se creez echilibre între toate mecanismele și instituțiile de la nivel local până la centru.
Sper ca, în continuare, rezolvarea greutăților administrației publice din Făget, inerente oricărui mandat de ales local, să nu mai fie puse pe seama așa-zisei moșteniri din trecut! Să fii în fruntea unei urbe nu e ușor pentru nimeni, dar aceasta nu înseamnă că trebuie să ne lamentăm ca niște copii, ci să gândim, să ne zbatem și să găsim soluții, așa cum am promis alegătorilor.
Nădăjduiesc că cei care au folosit, în campania electorală, minciuni, dezinformări își vor cere, în scurt timp, scuze față de cetățenii, pe care au încercat să-i manipuleze și să-i inducă în eroare!
Salut și mulțumesc, cu acest prilej, tuturor membrilor și simpatizanților PSD, voluntarilor, colaboratorilor mei și întregului staff de campanie!
Vă asigur, de asemenea, că o analiză obiectivă va avea loc, în perioada imediat următoare, la nivel de Alianță USL!
Vă încredințez că voi rămâne același om al Făgetului, cu grijă pentru dumneavoastră!
Cu aleasă considerație,
Deputat PSD Dorel Covaci
Loading

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu