luni, 4 iunie 2012

Scrisoare către făgețeni, pentru clarificarea unor aspecte - partea a II-a

Despre salvarea Spitalului Făget de la desființare

În momentul în care Spitalului din Făget a fost propus spre desființare, actuala conducere a Primăriei Făget a declarat public, în presă, că este de acord cu decizia Ministrului Sănătății, Cseke Attila, de a transforma spitalul în cămin de bătrâni. De la acel moment, susținut de colectivul medicilor de la Spitalul orășenesc Făget, care mi-a înaintat și un memoriu scris, am dat citire unei declarații politice în plenul Parlamentului, prin care am prezentat necesitatea funcționării unui centru medical în orașul nostru. După aceea, am susținut aceeași poziție în Comisia de Sănătate a Parlamentului, care a dat vot favorabil rămânerii în funcțiune a spitalului. În paralel, am trimis o interpelare Ministrului Sănătății, în care am explicat aceleași motivații ale eficienței și utilității unității spitalicești din Făget. Între timp, conducerea locală portocalie și-a dat seama de imensa gafă săvârșită, și-a schimbat nota discursului și a început să țină partea făgețenilor. Dar acțiunile pe care le-am întreprins, încă de la început, pe mai multe direcții, au determinat o decizie favorabilă, la nivel central, păstrării instituției în forma în care a fost și o regăsim și astăzi. În concluzie, Guvernul a cerut desființarea Spitalului, iar această hotărâre a fost schimbată în Parlament.


În continuare, voi anexa Memoriul adresat mie de către Colectivul Medicilor Spitalului Făget, prin care mi se solicita sprijinul pentru anularea deciziei guvernamentale de desființare a unității noastre spitalicești, precum și Declarația politică și Interpelarea către Ministrul Sănătății, prin care am reușit soluționarea problemei, pe cale parlamentară. 


Pentru o vizualizare mai bună a Memoriului:
http://postimage.org/image/gqr3h7p9b/


Declarația politică și Interpelarea:
Loading

2 comentarii:

  1. ma bucura faptul ca ma_i sunt persoane ca dumneavoastra domnule Covaci care se gandesc la persoanele si batrani nevoiasi din micul nostru oras FAGET care au fuoarte mare nevoie de spital,am increderea ca veti castiga domnule Dorel Covaci ati realizat multe lucruri bune si sunt sigur ca aveti multe proecte importante pentru orasu Faget orasul cu castani un salut cordial multa sanatate si doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc! Cu ajutorul lui Dumnezeu, speram sa fie bine! Multe salutari si ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere